2013. december 23., hétfő

A blog neve "Ne félj!"

De ez a bejegyzés arról szól, hogy az elmúlt egy hónapban egy call centerben dolgoztam, mint callg... És hogy mit tanultam ebből? Hát valamennyire tudom az áramot. Mert hogy arról volt szó.

És mit tanultam még. Hogy a bírálat, ha jogos, akkor egy fantasztikus eszköz arra, hogy jobb legyél - bármiben. Hogy ha valami rosszul érint, annak a mélyére kell ásni és el kell merülni benne. Hogy úgy lehetek valamiben a leghatékonyabb, ha őszinte vagyok magammal és az ügyféllel szemben is. Hogy a vonal másik végén ugyanaz ül, aki az én oldalamon. Hogy váratlan helyzetben hajlamos vagyok hülyeségeket beszélni. Hogy túl sokat gondolok magamról.

Hogy cseszd meg, Süni, a fűnyíródat. És hogy meg kell lépni a dolgokat nekem, mert különben nem lesz semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése